Dålig uppdatering

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera nu de senaste veckorna. Jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Jag skriver oftast om dagens ridpass men jag tycker att det blir så tjatigt om jag bara skriver om det. Så vad vill NI att jag ska skriva om? Jag har funderat på om jag ska börja skriva schema för hur jag ska rida under en vecka, då kommer jag göra det varje söndag. Jag har även funderat på om jag ska ha veckans fail-bild, men jag vet inte om jag ska publicera mina bilder eller om ni ska skicka era bilder till min mejl, eller kanske en bild från mig och en från er varje vecka. Vad tycker ni? Skulle ni vilja se film på mig och Fizz från någon tävling? Kommentera om ni vill ha bra uppdatering...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0