Första felfria LA

12 juni 2011 debuterade jag och Fizz Lätt A i Delsbo. Det var en A:0. Vi hade ett stopp och slutade på 4 fel.

19 juni startade vi vår andra Lätt A tillsammans. Det var i Sundsvall på deras gräsbana. Det var väldigt varmt och Fizz var väldigt svettig, men vi kämpade på bra båda två.
Vi var felfri i grunden och kom till omhoppningen, där vi också var felfria och slutade på en andra plats.
Pappa sa till mig innan att om vi var felfria i LA:n så skulle han lämna in ett täcke och få det broderat på våra namn på.

Vill ni att jag ska lägga in en bild på täcket??




Kommentarer
Postat av: Matilda & Emma

Rolig och härlig blogg du har ! Hoppas du gillar våran med. Du får gärna ge lite tips vad vi kan blogga om eller något annat, kanske undrar du något ? då är det bara kommentera! Följ oss gärna på bloglovin, så följer jag dig med ! Säg bara till först ;)



Kram Kram

2012-03-14 @ 12:31:38
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0