Lååång dag..

Idag var en väldigt lååång dag på stallet. Kom dit vid halv åtta eftersom vi skulle hoppa, vi hade egen hoppträning med mamma och pappa som hjälp.
Det gick jättebra och Fizz var väldigt pigg och framåt och hoppade jättebra.
Vi hoppade först några kryss och hoppade sedan en bana på de kryssen. Vi gick sedan över till nästa, där man började med studs, som började med en bom, efter studsen var det ett galoppsprång till en oxer.
I slutet hoppade jag en kombination på låg höjd.

På eftermiddagen vid tre var det ungdomsträff på stallet.
Vi åt mat, lekte lekar, fodrade och red. Vi fick rida lektionshästar. Jag red Hannibal. Jag hade Hannibal som foderponny innan jag fick egen ponny.
Åkte hem vid halv tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0