Dååålig uppdatering......

Det har varit väldigt dålig uppdatering från mig nu. Det är nästan två veckor sedan jag skrev något, så jag tänkte (som vanligt..) skriva ett kort inlägg.
Jag stannar i alla fall hemma från stallet idag. Fizz får vila eftersom det ändå inte går att rida så mycket nu när det har blivit hårt ute, men det blir nog lite bättre när det kommer snö och banan blir skottad (av traktor), om det ens händer. Mamma är där och tar hand om Fizz idag och eftersom jag ändå är hemma så tänkte jag försöka plugga lite.
Igår var det hoppträning. Vi hoppade bl a två studs serier och lite mer. Det gick ganska bra.
Har ni några önskemål på inlägg? Kommentera då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0