rubrik

Idag började min skoldag tjugo över 9. Vi hade två lektioner före lunch, engelska och psykologi.
Vi börjde kl 1 igen efter lunchen. Då skulle vi vara i aulan och lyssna. Det var typ någon kick off för UF företag. Vid 2 var det fikapaus i skolans cafeteria. Vi fick bulle och festis. Sedan skulle vi vara i aulan igen tjugo över 2. Sedan slutade vi ungefär halv 3. En halvtimme tidigare än vanligt.
Nu ska jag nog lära mig lite engelska glosor.
Sedan ska jag äta lite innan jag åker till stallet.
Ikväll är det hoppträning!!!
Skriver nog iknäll om hur det gick. Det blir nog ett mobilinlägg, så jag skriver nog när jag sitter i bilen påväg hem från stallet.
Vi hörs!


Lätt A i Timrå i somras.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0