10 saker du kanske inte visste om oss...

1. Jag är en ganska blyg person.

2. Fizz är min första tävlingsponny, hade aldrig varit på en tävlingsbana innan jag fick henne.

3. Fizz är inte rädd för traktorer, men hon är väldigt rädd för bland annat sprayflaskor, t.ex. glansspray.

4. Fizz har gjort sönder två grimmor. Båda gångerna var när vi klippte henne, fast olika gånger.

5. Vi debuterade msvB tillsammans.

6. Vi vann en LB en gång fast vi blev utesluten. Det hade regnat och banan var väldigt lerig, så hon snubblade och höll på att gå omkull så jag ramlade av, PRECIS INNAN SISTA HINDRET.

7. Fizz tycker verkligen om att stå still under ett ridpass, bara om hon får stå med baken till höger eller om hon får stå på bakbenen..

8. Just nu vet jag inte vad jag ska skriva på dom två sista.

9. Jag har blåa ögon.

10. Fizz har väldigt tjock man så den måste ligga på båda sidorna.

Kommentarer
Postat av: sagahagman

följer dej med nu! :)

2012-03-22 @ 13:40:24
URL: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0