Hiss/diss

Jag hissar dessa neopren boots från Schockemöhle. Dom är gjorda av ett bra material med bra kvalité som gör att dom håller längre, dom blir dock bara lite noppiga på kanterna. Dom har även en väldigt bra kardborre knäppning.
Jag har haft väldigt många boots på min ponny som har gått sönder efter några få användningar, men dom här bootsen har jag nu haft ett tag och dom är fortfarande hela, inte en enda "repa" någonstans.
Ett stort + till att jag hittade mina på rea.


Gummiboots är också väldigt bra. Dom är bra att ha när det är lerigt/blött ute. Men jag vill tyvärr dissa dom eftersom dom skaver så mycket, speciellt på Fizz, så ett par gummiboots med fårskinnskant skulle vara perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0