hoppning, hoppning och ännu mer hoppning

Just nu sitter jag hemma och försöker plugga lite. Engelska och religion.
Igår hoppade jag ju som sagt Dip på min hopplektion och det gick faktiskt riktigt bra, det gäller bara att coacha han genom hela banan. Det är väldigt bra och och nyttigt att rida en ponny som Dip eftersom han kan stanna väldigt mycket, då lär mig lite hur jag ska rida Fizz också.
Fizz rider jag bara barbacka på just nu. Hon är svälld en bit nedanför manken, där sadeln ligger ungefär, så om sadeln ligger där så blir det ju inte så bra. I helgen är det tänkt att jag ska åka med Fizz till Gävle och träna med utvecklingsteamet för Helena Persson, men om hon inte är bra idag så får hon stanna hemma i helgen så lånar Elvira ut Dip, snällt av henne tycker jag.
Idag ska jag rida Fizz på utebanan, jag ska bland annat träna förvänd galopp och galoppombyten, får se hur det går barbacka.
Sedan vid 19.20 ska jag hoppa Power, Nicoles ponny, hon och Elvira bloggar tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0